Tisdagen den 14 september 2010

Oj dagarna går fort nu här hemma. Thomas gick på första natten inatt. Tråkigt men skönt konstigt nog.

Har en riktigt dundersjuk liten kille här hemma, masken är hans bästa vänn just nu. hatar att inhalera honom då han blir ås hysterisk. men vet att det är värt det. Vid 18 idag började jag tappa tron om jag verkligen pallade hans "attack" han fick själv. Men det gick och det gjorde mig starkare.

Thea vaknade också upp igen så hon ligger brevid mig i sängen och sover så sött=) det tycker jag är det jobbigaste på nätterna. då noel är vaken och thea vaknar eller tvärtom. För jag kan ju inte dela mig till 2 rum. Så idag fick thea komma in hit.

Hon låg och kollade på trav =) Älskade verkligen det och grät när det var slut. det var ju så fina hästar=)

Noel har nu sovit i sin säng i snart 1 timme igen så väntar bara på att han ska vakna. Men hoppas han sover någon timme till=)

Är så otroligt glad över alla underbara vi har runtomkring oss! Utan alla skulle jag inte orka. Men nu kämpar jag och försöker orka! Och det är så skönt. Så skön känsla att jag kan!!

Känns tråkigt att thomas snart är arbetslös igen. Är skönt att få tiden ifrån varandra. eller ja inte nätterna då;) men dom får ja ta på köpet Ser det så att hade han inte haft dom hade han inte kunnat jobba 12 dagar i månaden och få den lönen han får. Så får vara nöjd=)

Men nu ska ja nog släcka ner medans båda 2 sover. man vet aldrig hur natten blir. Hoppas bara skrot klarar sig denna gång och att noel blir frisk fort! Vet inte om ja vågar åka iväg med honom såhär=/ Men vi får se=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback