Tisdagen den 7 september

Oj hjälp! Imorgon är det 3 år sedan vi gifte oss. 3 år sedan vi hade dop för thea. Och 3 år sedan vi chockade några i kyrkan=) Underbart!

Det ska dock firas på konstigt vis;) Jag ska ha blingoparty haha. Får väl försöka kompensera det. Men funderar på om man ska gå och köpa något  nu att äta på och mysa ikväll så man får flera försök ifall vi har vakna barn=)

Idag har ja bakat inför imorgon, en halvfärdig pepparkaka. Imorogn blir det muffins och 2 sorters paj=) Gott.

Har gjort en ändring i mitt liv. Hoppas hoppas säger jag bara=)

Händer inte mycket här hemma. skola, körkort, städa laga mat och ta barnen haha. Så ser tyvärr dagarna ut.

Båda barnen somnar tidigt på kvällarna då dom är så trötta. Jobbigt att vara aktiv=)

Om jag är osynlig på telen så är det bara för att jag har fullt upp. Och för tillfället undviker telen. Men snart är jag tillbaka igen=)

Igår kom linda hit o vi satt med teorin, och idag var vi på ica och coop. i stan for vi runt runt och pekade på massa skyltar, vägmärken, sträck på vägen och ja massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback