Torsdagen den 2 september 2010

Oj torsdag idag och vilken turbulent dag.

Natten var tung men den gick, skrot har blivit riktigt mammig så det är bara jag som duger, tyvärr är det samma för noel, men snart ändras det nog.

Lämnade skrot på dagis och började plugga, fick samtal av thomas och då rasade min dag. har missuppfattat när han ska sluta. Men efter massa vända och vrida så har ja nu fått till ekonomin så vi kommer klara oss året ut. Han får nämligen inge csn nu när han har hunnit jobba lite för mycket tyvärr.

Mitt körkort kändes kört. men nu saknas det inte så mycket pengar så börjar pusta ut, det kommer ordna sig på något sätt=) Tyvärr kommer ja inte kunna budgetera så mycket som ja vill göra.

Har även planerat massa idag=) så nu ser ja fram emot tiden jag har framför mig.

Funderar på att förlänga theas dagistider med 1h när thomas jobbar, noel sover nämligen 12 och 15 och då har jag bäst möjlighet att plugga då han ska ha uppmärksamhet och sånt. Men nu hämtar ja skrot mitt i det så då är de inte de bästa. Men får se hur ja gör tillveckan.

Helgen blir lugn gubben jobbar=/ Men det är skönt endå med egentiden.

Imorgon får ja dubbelt främmade=) Mattehjälp och sedan sällskap=) Kul=) Måste även försöka städa ikapp hur de nu ska gå haha. Känns som ja tar på mig för mycket ibland.

teorin har ja nu börjat med=) känns som det går bra också=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback