Ja ennu en ny dag

Idag kommer Elin hit och vi ska iväg på stan och kolla lite. Hon ska även handla men ja sk bara kolla massa. vill hitta nå snyggt att ha på mej på dopet. men det är så  svårt.

Inatt har ja sovit oroligt=/ vet inte varför. tror det är för att gumman sov mellan oss hela natten. hon brukar inte få göra det men hon sov så oroligt i sin säng så ja flytade över henne så fick hon lite mat och sen somnade hon om riktigt och då orkade ja inte lyfta över henne igen.

Tänkte gå på fikan på onsda men de går inte=/ prästen kommer hit kl 15 och ska prata inför dopet. jag som ville fika=/

Jag har haft tur med min lilla gumma. Hon är så snäll skriker knappt något och skriker hon så är det för att hon vill något som vi inte fattar.  det är bara kolla på henne nu ligger och sover i sin babysitter.

Nä nu ska ja gå o duscha innan elin kommer så vi kan fara sen ganska direkt.

image3

Kommentarer
Postat av: Jag..

Gumman är så go att man vill krama och snosa på henne jämt..
Vi ses kanske i em om du tar dig en prommis till mitt jobb.
Ha det så gott på er..

2007-08-14 @ 04:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback