ja va händer idag då

Ja undra vad man ska göra idag då. jag ville ner på stan men så blev det inte=/ suck. men men ja får klara mej utan det. för ja kom på att om vi skulle åka ner emd buss när thomas är klar med bilen så skulle vi inte vara nere förens tidigast 3 och då tror ja allt redan är över=( men men. Får väl ta o städa klart istället då. =/ det behövs det med men det är aboslut inte lika roligt. och med min otur kommer gumman vakna i samma sekund som thomas går utanför dörren.

Igår somnade hon redan 7. så hon vaknade vid 2 och var vrålhungrig. tror inte hon somnade om förens 4. sen så vaknade hon vid 8 och åt. hon var jätte grinig la henne på thomas mage och hon fick äntligen ur sej rapen och somnade om. så vid 1030 så klev vi upp. så skönt att kunna ligga ett tag. men telefonen gick varm imorse. tror det var 3 stycken som ringde som tokar för att få tag på oss. har kommit på att vi ska stänga av mobilerna och hemtelen på nätterna så vi får sova i fred. är jobbigt med barn.

Ja du undra va som händer i veckan. Thomas jobbar och står i. Hans sista vända nu så man får se vad som händer sen=( Hoppas han får något nytt fort. Blir roligare då..

Har börjar fundera på o plugga redan till hösten. för thomas kan ju vara hemma med gumman. blir inte så farligt med henne men man får se. man ska ju orka också. ibland är hon ju riktigt jobbig och då lär man itne orka upp. och sen kanske thomas får ett jobb mitt i allt också=/ men men vi får se hur det blir. ska prata mera med han på månda på intagningen. kommer in gör ja iallafall för det är 3 platser lediga.

Nä nu ska ja ta o fixa iordning mejsjälv lite innan jag ska börja röja och ta hand om min lilla gumma=)

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Svärmor..

Tack för hjälpen idag
Du får kika in i morgon o fortsätta hjälpa mig

2007-08-11 @ 17:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback