Känner mej som en ny människa

Ja jag måste erkänna jag har äntligen vågat tagit steget. jag är så feg.=/ hela min barndom sitter i och det har format mej till den jag är. Jag har länge gått och suktat över alla som har leggings tunika och höga snygga skor. men inte vågat köpa=/ har varait påtok för feg=/ För varenda gång i hela mitt liv har jag fått hört att jag inte passar i det jag köper och alltid köper fel saker, är ful och ja allt.

Men tack vare vissa personer som har fåt mej att inse att det går. var en person som fick in mig i ett provrum med en tunika *som var påtok för stor* men endå jag kände att men gud ja kan jujag med! sen vågade jag prova en klänning jag aldrig ens skulle ha satt på mej bara gått och suktat efter. den var ju skit snygg. synd bara att inte gubben tyckte det. Men ja jag har nu gått i 2 veckor o bara velat ha. enda sen den fredagen då ja gick på stan med dej. Så i fredas var ja iväg på birsta. hittade en tunika jag älskade. såg dej i fönstret tog den och gick o provade den. var ingen tvekan den skulle ja ha. *vist ja ser lite ggravid ut men ja fick barn för 3 månader sen så det får man göra.* Bestämde mej då för att hitta ett par leggings. var så pass pinsamt så ja var tillochmed osäker på hur dom såg ut så ja frågade en som jobbade där. men hon tog fram ett par skitfula så dom sket jag i. Sen stod vi i kassan och då hittade elin ett par som ja ville ha. så nu har ja ett par sånna också!

Sen hörde jag av den underbara människan att det var rea på dinsko. gick upp dit. Hittade ett par skor som jag älskade. svarta med klack och allt. provade dom och älskade dom. satt o suktade tvekade och var påväg o gå utan o köpa dom men sen tänkte ja om så va fan dom ska ja ha. KÖpte även dom!

SÅ ja kan säga att jag gick på birsta och köpte 3 plagg jag varit livrädd för att köpa. Köpte dom utan att ens ha en tanke om vad andra skulle tänka om mej. för dom får tänka vad fan dom vill. det är ja som ska gilla mina kläder.

Behöver ja ens berätta hur det kändes imorse då ja hoppade in i duschen och sen tog på mej allt?=) har mått så bra idag. tror inte jag varit på rak i ryggen på LÄNGE!!

Så tack Michaela för att du tog dej tid. och tack Carro för att jag fick prata med dej på msn.

ÄNTLIGEN mår jag bra med mina kläder. men nu har ja 1 problem. haha har ju bara 1 så måste ha fler kan ju inte ha den samma hela tiden haha

image4

Kommentarer
Postat av: Michaela

Gullig du är! =D

2007-08-25 @ 21:28:03
Postat av: Svämor..

Du var så fin i dessa kläder
Förstår inte att du inte har tordats förut
Passar ju jättebra i denna stass
Du fick mig att köpa en armlös tunika
trots mina "Armar" *L* och protester..
Det blev bra.
Som du sa till mig. Man ska tordas prova i alla fall...
Nu är det underdelen som fattas *L*
Ha en underbar dag på Birsta
Krama min prinsessa från mig...

2007-08-26 @ 06:39:22
URL: http://thenewlife.blogg.se
Postat av: Malin

Hej ! Kom in på den här bloggen genom familjeliv ! Du är ju skitsnygg i dom där kläderna !! :D Du är absolut en sån som kan ha tunika och leggins !! :) Ja nu får du ta dig ut till birsta eller stan, å köpa fleeer ;)

2007-08-26 @ 15:56:56
Postat av: Svärmor

Vilken fin ny sida du har
Kan jag oxå få hjälp att göra en sån fin sidan
eller är det för svårt????

2007-08-26 @ 18:54:23
Postat av: Emelie

Tycker att du är jättefin :)
Å precis bra som du är!"
Kramis

2007-09-01 @ 01:13:41
URL: http://www.emfaan.blogg.se
Postat av: Nudel

Jättesnyggt juh! Jag är oxå fegis vad gäller Snygga/morderna kläder. Dels är jag för smal (anser jag) för att kunna se bra i sånna kläder. Men oxå så känns det lixom så "fånigt" (naket om inte annat) att börja klä sig snyggt då man hela tiden klätt sig "tråkigt" =p //Cissi

2007-09-24 @ 11:12:36
URL: http://nudlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback