Oj gumman är redan 10 veckor

Ja livet går bra fort. Gumman är redan 10 veckor. jag som tycker det känns som om det var igår hon kom till oss. Men nej då det var 10 veckor sen. Ja ja mins den lyckan än idag. undra om man alltid kommer minas den stunden då hon kom ut på mitt bröst. då ja fick se vad som hade gömt sej i min mage så länge=) Men nu äntligen.

Ja Thomas fick jobba kva i 3 vändor iallafall vilket är 30 dagar. Så lite längre har han jobb. Sen fick dom se. så om 1 månad sitte rman här igen och är nervös. Om han nu inte hittar nå annat jobb. Vi söker för fullt.

Ja denna helg har man varit på Selånger marknad. Känns som vi bott där. För vi har varit där freda, lörda och söndag. Men roligt är det=) Åkte en karusell idag som jag alltid har kunnat åkt. som förra året åkte ja den 5 gånger på rad typ. *det är dom snurrande tekopparna* Idag efter halva var ja less då ville ja av. Ja du man mår mer ialla efter att man har fått barn. Det tycker ja iallafall.=) Men Anders systerdotter skrattade som en tok varenda gång som den började snurra=)

Har nu fått veta 2 doppressenter också. en skyddsnalle och en filt. båda köpta på marknaden=)

Nä nu ska ja ta min gumma=) Vi har nyss duschat tillsammans=) Det var lite läskigt men mysigt=) hon gillade vattnet=) Men sen efteråt var det kallt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback