uff för min gamla bm

Ja va då på efterkontroll idag. hade sett fram emot det men suck ja med min bm så blir det ju som det blir=/  tog stick i fingret och det såg bra ut alla värden var ättre än innan jag vart gravid. hade lite hög puls såg hon sen. fick väga mej och det är där det jobbiga kom=/ vågen stod på 71 kilo vilket innebär att jag väger samma som jag gjorde i v 30. vägde 56 innan jag blev gravid. så då kommer hon där o säger att ja men du det var inte så bra du borde ha gått ner mer vid denna tidpunkt. Nu ligger du ju på gränsen till o ha övervikt. vadå övervikt. vart på min kropp finns det för mycket? jo visst har en mage men jag trivs såhär. trivdes inte som ja va förut. nä men hon tycker ja ska gå ner 10 kilo till minst. men nej ja kommer inte trivas då=/ Fick ut mina p-plåster iallafall. hon försökte trycka på mej en kartong kondomer också men det tackade ja nej till kommer inte andvända alla endå haha.

Uff känner mej inte pigg nu efter det hon sa=/ varför ska dom förstöra för en då man mår bra. har jag verkligen massa o få bort? dom tankarna snurrar i mitt huvud nu.

Nu håller vi på o fixar massa i lghen. äntligen har lixom bara bott här i 6 månader snart haha. imorgon ska tavlor, lampor och hyllor upp=) har börjat med gummans rum idag=) så kul endå=)

nä nu ska ja fortsätta ladda upp alla bilder ja hade i kameran har endå inge mer intresant i skriva om haha lite får du läsa iallafall=)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Men gud, sa hon så?! Shit, kan ju meddela att jag väger en hel del mer än dej jag! Herregud, du har ju bara 38 i kläder?! Äh, lyssna inte på henne, du är alldeles lagom i kroppen som du är nu! =)

2007-09-01 @ 00:14:58
URL: http://elvinsmamma.blogg.se
Postat av: svärmor

Du är så fin som du är
Bry dig inte om vad Bm säger till dig...
Gick det bra för mormor att passa Thea ??
Kram på er alla

2007-09-01 @ 15:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback