idag har man bara latat sej nästan


Ja idag har man inte fått många knop gjorda eller det kanske man har beror på hur man ser det. på förmiddagen så tog vi det lungt åt frukost och strosade på. sen tog jag och gumman och satt och och knäppte kort. 48 kort vart det=) men jag tror hon tyckte det var tråkigt för hon somnade lika fort igen haha. ringde även och ändrade efternamn på dörren och sånna saker. så nu har jag snart nytt namn där=) mycket som ska fixas då man är gift=)

sen var vi på bvc. gumman fick sin första spruta=/ var jobbigt men hon klarade det riktigt bra. skrek bara då dom höll i henne för det hatar dom. annars gick allt super bra. hon var 64 lång och vägde nu 6999gram=) en riktigt stor tösabit!!

det går på tok för fort. sen så höll vi på hemma skulle natta henne igen. och då somnade jag själv också haha vaknade av att hon låg och sparkade mej hahahaha! då är de illa. sen så lagade vi tacos mums=) sen efter det har vi bara myst på=)

 en bekant till mej på internet fick reda på att hon fått mf=/ stackarn vet inte va ja ska säga.

sista inlägger före sönda nu åker ju bort imorgon=) ska bli kul o åka till elin och anders igen trivs så bra med dom=) känns som man aldrig gjort något annat än varit med dom=)

 nä nu ska ja försöka natta gumman och sen gå och diska det sista=) det blir bra det hoppas jag får se när man kommer isäng inatt haaha har ju vänt på dygnet


jobbigt o ligga bland kläder haha



image7



Kommentarer
Postat av: Nlie

Herregud hon är bara ett kg lättare än jamie :O han vägde 7950g häromdagen :D Fast han är 70cm lång iaf.

2007-09-29 @ 19:56:19
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback