stan idag

Ja idag har ja varit på stan med mamma. gumman fick ett par vantar av henne "igen" är dom tredje vantarna från henne iår=) haha Men hon är sötför det. hon har stickat 2 par jätte fina och smarta och diag hade hon köpt ett par röda på intersport=) Det roliga är att det är tumvantar så gumman ligger och suger på den tomma tumman i dom=) hon är för gullig=) så nu ligger gumman i vagnen och sover och vi ska snart laga mat. fiskpinnar och potatis på en fredag hmm. ja men det var vad vi har sugna på.

Fick lite bättre lön än vi trodde den månad det känns skönt. men dom åker in på sparkontot dom med. ska ju betala allt sen. men som sagt skönt det slipper oroa sej. Har kommit på det att man klarar sej med mindre än man tror. Berättade för mamma idag vad vi lever på nu och hon tyckte vi gjorde det bra. är ju 3 st och först storhandlar jag för ungefär 1500 och d är de mesta till gumman med där. Sen så handlar vi för ungefär 40 kr per dag i genomsnitt på allt. då är även nöjen inränade. men vad gör man då. borde igentligen fortsätta leva ungefär såhär.

vet folk som är ensam som tycker att 100-200 kr per dag är lite. så alla tycker olika=) jag tycker ungefär 40 kr om dagen funkar perfekt=) för oftast handlar man ju inte varenda dag.

Thomas var iväg o bowlade idag då ja var med mamma. roligt att han får egentid nu är de bara jag som också ska försöka få lite sån. men det kommer nog,

inatt stod jag och städa köket till halv 1 haha. sen somnade jag gott behövde inte ha det på mina axlar mer. men sen inatt tyckte ja synd om gumman. känsliga läsare varnas. För vaknade vid 4.30 av att hon spydde. då var de inte så mycket men ja henne på sidan och då kommer de bara mer o mer=/ hela hon, sängen och allt vart nerspytt så det var bara o börja bädda om och bada henne vid halv 5 inatt. sen somnade ho inte om förens vid 6 och vaknade 7 igen=) så ja idag är man lite trött. funderar på om hon är påväg o bli sjuk igen. för hon äter inte som hon ska men men hon har nte spytt iallafall.

Nä nu ska ja slita thomas från våran nya ps2 som vi fick och gå o laga mat

Kram

Kommentarer
Postat av: kram

du får lära mig hur man kan spara då
ett sätt är ju att jag får matlådor av er
He he he

2007-09-21 @ 21:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback