Lång o stor tjej=)

Ja idag var jag på skolan hela dagen.

Medans jag var där han dom göra mycket hemma var till bvc. Thea väger nu 12.6 kilo och är 86.5 lång hon har även 25/26 i skor;) så det är en stor tjej för att inte ens vara 1,5 år=) men vi är ju långa jag och thomas.

sen for han till arbetsförmedlingen o hämtade pappaer så thea fick komma till mej på skolan då jag hade lunchrast o rita=) det tyckte hon var kul. Gickfram och tillbaka i koridoren och kollade massor också=)

Sen ringde han lönekontoret på hans jobb och fick veta att som det ser ut får han ut typ 20000 mer än vi trodde så nu blir det att äntligen få ihop våran buffert och den räddade julen. och vintern. insåg att jag behöver nya vinterkläder=/ Så det blir till att skaffa det den 25te.

sen sjutsade han hägge för han skulle hämta sin bil som varit på verkstaden. fick följa med en sväns sen.

Sen for vi he, och då kollade ja igenom kortetja framkallade. insåg att ja måste leta billiga album någon som har nå tips på vart ja hittar det? ska inte vara nå små skitar utan stora för typ 200 bilder.

ja sen byttes vi av först fick jag sova typ 45 min sen thomas och sen vart det affären.

Nu har vi nyss sett klart på idoll är så sur över vem som åkte fattar inte hur johan kan vara kvar.

Nu blir det sängen ifall om thea vaknar lika tidigt imorgon igen *vaknade 7 idag*

sov gott=)

Kommentarer
Postat av: Kaosets Gudinna

Oj, stor tjej! =)



Min 4-åriga grabb är i nästan samma size. 12 kg fördelade på 98,5 cm. Skiljer ju bara någon decimeter. ;)

2008-11-14 @ 23:46:13
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback