God morgon god morgon=)

Ja så känns det idag. känns som en helt underbar dag. haha vet inte hur jag kan känna så efter denna morgon men tror
jag måste känna så för att orka haha;) Har växtvärk, ont i fogarna och en mage som spårat ut haha. Men jag klarar mig alltid=) Lika bra att ha den inställningen.

Mina fogar är bättre idag. men känner dom än och det brukar jag inte göra på morgonen. Blir att leta upp amningskudden sen thea och ringa sjukgymnasten. Har den som stöd för mina ben nämligen=) Jätte skönt.

Idag blir det troligen en tur till Birsta med Linda. Känner att jag verkligen vill. jag ska bara orka med fogarna. Men jag vet att jag och linda mest sitter på ett fik;) så kan inte bli SÅ jobbigt haha.

Jag är SÅ lycklig att ekonomin har börjat lösa sig på riktigt igen. Käns som ÄNTLIGEN. Stått med 1 skit år men nu börjar allt klarna upp så nu ska ja försöka bygga upp ett sparkonto! Måste ha lite pengar sparade om något händer, sen även till grejer åt beben. När jag väl förstår och kan köpa något riktigt=/

Nu ska jag och skruttan hoppa in i duschen och göra oss finare=) eller skrot är alltid fin men jag måste göra mej lite finare;) Haha

Just ja thomas är helt underbar! Han köpte en rosa datamus till mig igår=) en jätte söt och cool med utdragbar kabel haha=)

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Sara&seb

Hoppas det bli bättre med fogarna! Vet ungefär hur du har det om det nu är samma, bara det att jag har så fort jag anstränger mig.



Hoppas dagen blir bra :) Kram kram från oss

2009-08-25 @ 08:36:24
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback