fredagen den 11 December

Jag fick igår bekräftat av en ja inte trodde läste bloggen att det är bra med Datumen, för missar man är de lätt att veta vart man ska börja;) Dock gillar jag det riktigt mycket själv också=) För då hitter jag lätt tillbaka om det är något=) Inte för jag går tillbaka så ofta men endå=)

Är SÅ stolt över skruttan idag också! 6.15 hör jag ropet, mamma pappa. Då har hon sovit i sitt rum hela natten igen=) Visst skruttan gör mej stolt varje dag, men ibland blir man extra stolt=) Får se hur det blir inatt.

Igår skrev jag klart dom sista julkorten=) NU ska dom bara läggas på lådan, eller ja 2 frimärken till behövs. MIn älskade man köpte vanliga frimärken när han handlade så iår blir det vanliga frimärken;) Men han är söt som ens kom ihåg att köpa!

Ida blir de lämna blodtryck och urin igen. Hoppas på bättre svar idag. Men de får vi se=)

Tänk om 68 dagar hoppas jag bus är här hos oss! Så otroligt svårt att förstå. Thomas tror att bus kommer om 50 dagar då thea kom tidigare. Kan tänka mej att allt över 37+4 kommer kännas som övertid. Men jag tror jag får gå över. Men som ja sagt sålänge bus inte kommer den 2 eller 12 så får han komma när han vill!

Igår pratade jag och thomas namn igen=) Vi har nu kommit på 3 som vi båda kan tänka oss, eller nja 1 är väl det vi kan tänka oss båda två sedan är det 2 som ingen av oss helt säger nej till. Men kommer inte bli något bestämt förens bus är ute. För ja vill se hur han ser ut innan han får ett namn!

Nej nu ska ja fixa iordning Thea och här hemma innan dagis=) Skruttan har kortdag idag så funderar på om man kanske ska baka pepparkakor när hon kommit hem iväntan på thomas=) Ville äta kött o gratäng idag men vågar inte ge mej in på det då jag är ensam med skruttan, så det blir strips o korv och gratäng imorgon=) På sönda är vi bortbjudna=)

Nej stänga ner var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback