Insåg precis en sak!!

Insåg precis en sak. dock väldigt läskig sådan! Förhoppningsvis så ligger jag på bb om 51 dagar med en underbar bebis brevid mej! En bebis som sedan ska få följa med oss hem!! Vi ska bli 4. En familj på 4. inte 3. Konstigt men härligt.

Mina känslor har kommit mer och mer sista dagarna, thomas försöker verkligen få mej att inse, att prata och försöka förbereda.. Han vill att jag ska förstå istället för att förneka! Och förneka är just precis det jag har gjort! Förhoppningsvis så inser jag helt på riktigt innan 51 dagar har gått.

Dock känner jag mej stressad. Är verkligen MASSOR kvar att fixa innan bus får komma. Har inte tid. Känns skönt att det är så lång tid kvar endå!! Måste hinna njuta av skrot fullt ut också innan! Bara hon och jag.

Hon var jätte söt imorse. När hon vaknade och jag gick in så satt jag mej på sängen då säger hon " mamma lägg dej ner jag vill kramas!!" då låg vi där och hon knåpade armbåge och bara myste i säkert 10-15 minuter. Sedan ville hon mysa själv.

Nej nu ska ja göra något här hemma. frågan är bara vad?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback