Inte alls min dag idag.

Nej känner mej konstig idag. Inte alls min dag. Men man får genomlida den endå!

Om min bm skulle säga på månda att bus nu ligger rätt så måste det varit det han gjorde nu. ALDRIG känt något såntdär förut! Hoppas även på att inte känna det igen för det var riktigt läskigt och vågen av illamående som kom går inte att förklara=/

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta=/ Är inte sugen på något Men måste äta.

Insåg precis att skruttan måste med på MVC på måndag=/ Hoppas hoppas hon är duktig!! Kan bli lite roligt annars. Men det ska gå! Tror hon kommer måsta följa med på minst 1 till också i januari. Har jag tur så tilllåter hon vagnen. Annars får hon lite motion=) Men ja det ska gå=) Barnvakt är inte lätt att fixa.

Oj insåg att jag måste även planera middagen, thomas ville ha fisk dock har vi ingen fisk hemma och orkar inte gå och köpa. Undra om man ska göra köttfärssås eller något sånt. Lyckades ju bra sist! Fast kyckling är ja också sugen på. Hmm svårt. Fick känslan nu att det blir kycklingwok! Mums

Nu är de bara lunchen kvar. Ska ta o leta igenom och se om ja hittar något innan ja fortsätter plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback