Lång kväll

Ja idag kommer det bli en lång mysig kväll. Har satt thomas på att hyra om filmen som vi inte kunde hyra då systemet låg nere. Thea har nämligen sovit över 2 timmar nu så hon kommer inte somna tidigt. Men är man sjuk så är man

Efter att ha varit på affären och statiol utan resultat så fick vi ge upp. Gick hem och fick en gallskrikande thea. Vi la oss i sängen och hon somnade direkt. Nu går det inte att väcka henne hon är super trött. Kanske lika bra då thomas inte kommit hem med tuggummit än. Vågar inte stå utan det igen=/

Det är när jag gör något som idag som jag inser hur mycket min kropp inte gillar mig. Jag tog thea i barnvagnen gick på tempo, staiol och hem. sedan dess har jag typ varit sängliggandes och med rejäla SD=/ suck. Hoppas min kropp tillåter detta lov=/ Vill INTE behöva vara hemma hela tiden med skruttan utan göra saker som är gratis som vi längtat efter länge! Som bibloteket i stan.

Men bara tiden kan utvisa det.

Nej nu ska ja nog försöka väcka skruttan mera. Thomas är hemma vilken sekund som helst med hennes tuggummi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback