middagen äten=)

Ja nu är middagen äten och det stinker här nere. Ja det stinker då vi har friterat och jag gillar inte den doften. Men glöm att fritösen ska glömmas bort i ett skåp igen! Fy vad gott det är. Nu gick ju äntligen stripsen att äta! och alla strips haha=)

Theaskrot fick färger i sitt paket idag. så nu har hela hon färg på sig och målar och håller på=) Roligt att hon gillar det så mycket=) Hon är verkligen bred i det hon gillar=)

Nu ikväll blir det IDOL. Tyvärr ville inte gubben se det med mej så nu blir jag ensam om att se det=/ Men ja jag har ju iallafall datorn jag kan hålla på med samtidigt, eller ja det lär ju bli en stickning också haha=)

Nu ska gubben gå på affären och handla gotta till ikväll=) Eller ja det blir morötter och dipp=)

Nej nu har jag en galen thea skriver sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback