Mysdag=)

Ja imorse for vi och stohandlade. Hittade massa billig mat nu när det var den dagen det var så dom hade börjat prisänka det som går ut den 2 januari, bara stoppa i frysen ju=) några av mina fynd var 1 kilo köttbullar för 10 kr, 2 kilo köttfärs för 56 kr *trodde jag betalade 70* Och lite annat kött=) Perfekt=)

Idag hemma har vi pysslat lite och myst lite. Sedan somnade jag och thea tyvärr! Så ja vi får se hur denna kväll blir. Helt underbar kan ja garantera=)

Thomas har köpt massa mys och vi har revben i kylen=) Myspys. Maten står nu i ugnen=) blir super god fläskfile gratäng eller vad man ska säga=) Hoppas ja lyckas lika bra som L med det=) Riset kokar på spisen och bordet är dukat! Bara sätta sig och äta snart=)

Har 2 filmer vi ska se ikväll och bara mysa och vara vi 3! Så som jag vill ha mina nyårsaftonar!

Nej nu tror ja maten är färdig så lika bra att gå in och ta fram den och NJUTA hoppas jag. *undra om de finns någon pizzeria öppen om det smakar skit * haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback