oj vad konstigt

Ja det känns konstigt. idag ramlade min första fp dag in på kontot. Riktigt konstigt! Jag tog ju och tog ut nu dessa 3 veckor skrot är hemma med mej för att dryga ut inkosten då jag inte får csn. Men trodde allt skulle komma i januari.
Men kollade kontot och får för 1 dag imorgon hahah 139 kr;) Kunde dom inte väntat med den till nästa månad?!? haha.

Känns så konstigt. Fp dagar för en bus som inte ens kommit ut. Hade inte tagit dessa 3 veckor om det inte var för att ja inte ska röra dagarna förens i maj nästa gång. Då känner ja att ja kan ta dom.

Imorgon är planerna birsta och sedan uppesittarkväll med paketinslagning! Allt det sista ska slås in och läggas under granen. Mysigt

Nej nu ska jag gå och kolla potatisen och lägga in biffarna i micron haha bra med matlådor haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback