Se upp i backen gravida i farten!

Haha ja vi gick ut vid 17 och vid 18 kom grannarna också ut. Jag och thea åkte pulka i backen sedan åkte grannen och seb pulka i backen hahaha=) inte alla gravida med foglossningar som gör en sån grej! Dock ångrar jag mej nu men thea hade kul=)

Thea gick upp i 1.5 timme. Var så trött när vi kom hem. Skrek hela vägen då hon ville vara med sara o seb. Sedan när vi kom in höll hon på att somna med kläder och allt på=/ Så vi struntade i alla planer vi hade och fixade välling och la henne. Hon sov på 2 röda. eller ja hon drack upp vällingen.

Nu är thomas på affären, insåg att vi inte har någon mjölk till imorgon. Kan bli ett väldigt liv om inte skrot får sin lump och oboy på morgonen. Så han är snäll och gick=)

Ikväll blir det sängen TIDIGT kan ja lova. Är grymt trött. Endå har jag sovit idag.

Imorgon ska ja o thea ta oss ut på 1 eller annat sätt. Beroende på vädret kan det bli kulturmagasinet i stan. Kan även hända att vi bara är ute och leker. Beror lite på hur min kropp känns..

Nej nu ska ja lägga in alla bilder ja tog=) Kommer in snart=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback