Söndagen den 13 December. Lucia

Japp idag är det Lucia. Ska tillbringa dagen åt att baka, städa och tvätta=) Ska bli skönt att få det gjort!. Får se hur roligt thea tycker bakningen är idag. Man kan alltid hoppas hon tycker det är riktigt roligt=)

Nu ser hon på filmen på disney.  Är alltid film där lördagar, söndagar kl 8.  Puh idag=) Mysigt! Hon verkar inte vara på super humör. Men de går nog över.

Inatt kom bakslaget men vi ska fortsätta tjura på så vi får se. Sover så mycket bättre när hon är i sin säng och jag i min!.

Om 66 dagar har jag BF. Helt ofattbart vad fort tiden har gått. v 30+3 redan. Konstigt nog är jag inte stressad alls än! Och endå har vi inte ens handlat färdigt. Bus har ju inte ens en garderob än haha=) Men jag tänker låta julen och december gå i sin takt först utan att handla något stort. Känns som det är enklast. När jag sedan fått bort alla tomtar o julen, då kan ja börja ta tag i allt inför bus.

Om jag inte får möjlighet att tvätta alla kläder här hemma innan januari så kommer jag ta med kläder medel och sköljmedel upp till svärmor när vi åker dit=) Då ska det tvättas där. Lät som hon hade torkskåp i ena lägenheten och tumlare i andra=) Då har man möjlighet att fixa det. Är ju en hel del kläder.

Nej nu ska ja ta o klä på mej, leta kläder till skrot och sedan duka fram frukosten! För nu är ja sugen på att börja baka! Lussebullar, knäck och pepparkakor blir dagens=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback