Tisdagen den 8 December

Japp tisdag idag vilket betyder BM och plugg. Inte varit till BM på 5 veckor så det kan bli intressant. Men har nog inte hänt så mycket.

Fick en bild av J igår på min mage med thea. Jämförde lite bilder och det enda som är skillnaden nu är formen. Nu vill jag bara försöka hitta fler bilder sedan den graven. Men de lär vara kört. Men min sista magbild kommer ja inte ge mej den ska ja hitta.! vet nämligen att den ska finnas på vanlig bild också.

Våran morgon började 0505 imorse. Då vaknade skrot och skulle inte somna om. Drack välling sedan skulle det kissas. Och då är de kört. Men hon får gå på dagis. Som gubben sa hur många föräldrar kan ha sina barn hemma från dagis för dom vaknar 1 timme för tidigt. Men då har ja ju nära att hämta om dom skulle ringa. För er som inte vet så ser jag dagis från fönstret;) är huset bakom vårat haha=)

Nu ser skruttan på musse och jag ska hämta kläder så vi kan klä på oss=) Sedan invänta sms från thomas om att han kommit fram=)

Skriver sedan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback