Trött är jag.

Ja nu är ja trött och har ont=/ Håller just nu på att tvättar för fullt.

Vart en tur till stan och träffade Emelie och simone där. Köpte mina bröders Julklappar och även en av alla theas. Har hört att dom går åt som smör och kände att det var lika bra att passa på. har kommit på att det andra på listan får thomas åka ut och köpa någon dag själv. Sålänge jag får köpa en dator åt henne. För där är ja kräsen!

Hade trevlig idag=) Skönt att göra något annat. Men ack så stressigt det är med skolan, Nu blir de inga mer resor någonstans förens skolan är färdig. Har ju 1 vecka till på mig.

Satt o gjorde hörövning och när jag skrivit klart alla frågor och allt "vilket var drygt 1 a4a" så lyckas jag radera allt! så ja nu sitter jag och försöker skriva om allt IGEN. Ja ingen kan säga att jag inte kan svaret iallafall

Just nu känner jag hur tröttheten kommer krypandes. Men inte långt kvar innan jag får sova ikväll. Måste snart ner och fixa tvätten. Men tänker inte bära upp den det får gubben göra. Det är det bästa med att man får ha torkrummet i 1 timme efter för då hinner thomas ner och hämta allt när han kommer hem från jobbet! Slipper ja 1 moment=/

Jag längtar tills skruttan ska ha JULLOV! oj vad grejer vi har som vi ska göra då=)

Nej tvätten nästa för att sedan fixa middagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback