Underbar Onsdag mot sitt slut

Ja denna onsdag tog en rejäl omvändning vid 12 idag. Hela eftermiddagen/kvällen har varit underbar. När Mina älsklingar kom hem från jobb/dagis var dom båda på bra humör! Vart mat direkt och thea åt som en häst.

Efter maten vart det lite kalender öppning! Hon fick idag 1 burk lera + formar. Så medans thomas åkte in med vagnen på toddler så satt ja och hon oss och lekte. Haha hon tyckte det var SÅ kul. så sån lera har vi nu önskat oss av mormor och morfar i julklapp=)

Hon kommer även få det i morgondagens paket så då har vi lite fler formar. vi gjorde hundar och maskar som hon sa=) Min go skrutta. Satt säkert 45 minuter med den burken lera och 2 formar haha=) Sedan vart det dags att fixa ner kläderna, fick för mej att räkna dom och insåg direkt att vad skjutton ska vi med 29 bodysar till haha=) TUR inte jag köpt alla själv.

Om vi fortfarande har lite tvätt på freda då ja ska tvätta så kommer jag tvätta upp alla bebiskläder. Men vi får se hur ja känner då och hur tvättkorgen ser ut.

Sedan kom thomas hem igen och då myste vi och såg på bompa, sedan vart det dusch för mej o Thea. Inte så poppis idag men vi vart rena=) Sedan mysfika i köket! Hon var så pigg idag och det var så kul!

Sedan vart det sängen, hon somnade hyffsat fort idag=) Jag såg bonde söker fru lite halft och thomas spelade lite. Vid 10 fixade vi morötter o dipp och har nu sett arga snickaren på datorn. och pratat lite. Pratat om det som kommer! Stenen som släppt från båda våra axlar.

Hoppas thea är på lika bra humör imorgon=) Jag håller alla tummar jag har! Men det tror jag. Nej nu ska ja stänga ner datorn och somna på gubbens arm känns som en sån dag idag!

insåg att det är precis 11 veckor idag till BF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback