jag är trött=/

Ja jag är trött=/ enda jag är just nu=/ Somnade när jag nattade thea igår vid 20,45 vaknade nu halv 8, men är endå trätt=/

Idag blir det jobb 11-20. sen imorgon har jag äntligen en ledig dag. Kan verkligen behövas! Sen blir de jobb lörda-söndag=)
Är riktigt glad över mitt nya schema, hoppas bara det håller i sej. Är schema lagd nu 20 h i veckan, men då har dom ringt massor så denna vecka blir 38.5 som det verkar. Blir bra pengar det;)

Unda vad T och T ska göra i dag. Solen lyser och det är varmt, har sånt dåligt samvete att jag lämnar dom ensamma hela tiden=/ men finns inte så mycket annat jag kan göra. Pengarna behövs ju.

Nej nu vaknade lilla Skruttan så ska ta o hoppa in i duschen med henne och ha en KAMP! Hon hatar verkligen duscha så 1 får kramphålla henne och den andra duschar henne=/ Hoppas det går fort att få badkar!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ett tips är att köpa en stor badbalja, funkade ett tag med Jamie. Dem har stooora baljor på coop forum här iaf. Så slipper man duscha barnen.

2009-05-08 @ 10:08:45
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback