Söndag den 29 November

Japp åter söndag i vårat hus, ja jag tror det även är det i era;)

Idag har jag ont redan från start=/ Börjat få jätte problem på nätterna nu med fogarna=/ Inte roligt så då är ja inte på topp på morgonen längre. Så ja men får stå ut.

Idag hade ja tänkt att göra massor, men det enda jag tänker göra är att vara hemma. Mysa och leka med thea hela dagen lång! Eller ja sista julen ska fram också! Sedan är de bara att njuta hela julen lång!

Nu är det 3 dagar kvar. 3 dagar kvar till UL. jag hoppas så innerligt att dom säger, allt ser bra ut och du behöver inte komma hit nå mer... Tyvärr har jag inte den känslan i kroppen. Men bara tiden kan utvisa. Min lilla bus..

Insåg igår att jag borde fixa bus garderob nu. Tvätta upp allt vika in och sedan stänga, behöver inte öppna om jag inte vill. Men får se. Måste köpa hyllor först. Nej vi får se men borde verkligen göra det.

Har nu hittat den perfekta BB väskan också. Thea fick en väska av svärmor som jag kommer låna. Men packa den? Nej det är nog lång tid kvar hoppas jag. Men den 18 januari måste den vara färdig. Åker jag 12 mil hemifrån vill  jag iallafall ha den med ifall att. Men det ska inte starta redan då.

Har jätte fina kort sedan vi bakade igår tror jag. Ska lägga in dom senare idag. Nu ska ja ta och pynta klart granen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback