Vad händer med gubbar ibland?

Ja min karl kar verkligen överaska! Helt underbart!.

jag fick nå tokryck som jag kan få ibland att storstäda badrummet. Är så les på att det alltid ser kaous ut där inne. Men nu tror jag att jag fått till det som jag vill ha det! Tog dammsugarn och spolade av allt. skrubbade hela golvet avloppen ja allt! Det är så fint nu=)

Hade kommit överens att vi skulle göra de hela familjen, Thea stod och sprutade på väggarna, gnuggade sedan spola bort. Jag höll på med allt annat. och efter att thomas tömt ena hörnet så försvinner han. Suck tänkte jag vi skulle ju göra detta tillsammans.

Efter ett tag hör jag hur det slamrar och låter i köket, smyger mej och kollar då står han och gör rent filtret ovanför Spisen! Han har diskat, skrubbat bänkar, skurat UGNEN!! *det behövdes* Ja allt sånt. Och jag behövde inte be om det eller ens nämna städa köket!

Ibland överaskar dom en!

Sedan gick thomas och thea upp med Banden till  grannen. Medans ställde jag mej och gjorde maten. var precis påväg att gå och hämta dom när dom kom ner. Så då åt vi och nu vilar vi alla lite. Ska ta och tömma maskinen nu, fylla den med nya disken och sedan blir det MYSA!!


Kommentarer
Postat av: Johanna Småbarnsmamman

Men du det lät inte så dumt det där med städandet! Jag tänkte försöka finna ork att göra sånt i veckan då barnen är på dagis! :) Finally lite tid till att BOA! ;)



Jag har varit sugen på att städa och rensa ett tag nu men det blir inte av när man är på dagis halva dagarna och sedan är barnen hemma och det ska lagas mat och allt. ;)



Hur är allt med dig nu??

Snart fikadags va? Visst tog vi den 23 eller nåt sånt?! :)

Kram

2009-11-15 @ 18:22:33
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Carola

Leo är 2år och 3mån och Emelie är 7månader. Hur gammal är Thea

2009-11-15 @ 18:35:08
URL: http://familjennaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback