Lång dag

Ja idag vart det en lång dag. for hemifrån straxs efter 10. For först till mamma och pappa och hämta nycklar. Jag och thea stannade då där medans thomas for och hämtade däcken. Thea vart förtjust i mina vantar som mamma stickat så nu ikväll ringde hon och sa att dom hon gjort är färdiga till thea. Haha hon hade inte ens börjat förut;)'

Sen for vi till thomas syster. var helt slut och huvudet dunkade så satt mest bara på kökssoffan=/ hatar när ja inte orkar vara social=( Men var god middag och trevligt sällskap. thea fick massa kläningar=) en hon ska få ha på julkortet=) men det är inte dags riktigt än att knäppa dom.

Nu finkar mitt angel sound igen=) thea kommer bli minst lika glad som mej då hon tjatat massor. Var ju bara batterit som var fel. Men jag trodde ju att eftersom lampan lös kunde de inte vara det. men de kunde det visst haha=) SÅ nu funkar den som den ska=)

Nu har ja grym huvudvärk som vanligt så funderar på att lägga mej i sängen och sova redan nu. lär bli en lång dag med massa pluggande imorgon=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback