Lördag=)

Ja idag är de lördag igen. Dagarna rusar men känns endå som de står stil..

Imorse efter frukost gick vi in i theas rum med skurhink och tomkartonger=/ Hennes rum är verkligen ja rörigt. eller nej det ser ganska bra ut om man bara kollar fort men kollar man riktigt och noga så ser man allt. Och nu har jag gått igenom alla hennes Svarta backar och hittat massor ja inte vet hur jag ska göra med=/ Måste nästan stoppa ner det i en kartong men känns så tungt=/ Har jätte svårt att ta bort hennes leksaker. Kläder är inga problem om man jämför!

Vi gick igenom böckerna också. Hon har ju fått så grymt under åren och har rensat ut 3 gånger men nu gjorde jag det igen, 1 hel banankartong med böcker ska ner till källaren. Vägrar slänga dom. Så nu har hon "bara" 1 fack kvar med böcker. Inte 3 överfulla.

Vet inte varför det ska kännas så tomt att bort. För det är ju som thomas säger tar man bort så får man plats med nytt och det är snart jul... Ja det är sant men tror det är när vi går igenom hennes rum såhär som man verkligen inser hur stor hon blivit... Att hon inte leker med smågrejer längre.

Det är också en sak jag tycker är svårt, då hon har sina grejer hon leker med, alla dockor, småhusen och köket. Resten rör hon inte oftast. Men ja kan ju inte ta bort allt det andra jU! Men egentligen borde jag ju göra det. Nej nej svårt är det får se vad hon får ha kvar innan dagen är slut=) Är ju inte längre än att gå till källaren om hon saknar något vi tar bort;)

Nej nu ska ja väcka upp mina sötisar som ligger och sover=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej och hå! Vad du står i och hinner med en massa sen sist! Måste fråga vart i Bredsand bor ni?? Vi bodde där i något/några? år till och med Augusti 2006. :)



Ha en fin dag!

Kramar

2009-10-10 @ 13:55:52
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Är ju alltid bra att ta undan leksaker då o då för då är dem mycket roligare när dem kommer fram igen!

kram

2009-10-10 @ 19:05:03
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tack sötaste du!! :) Kramar

2009-10-10 @ 20:27:48
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback