Måndagen den 19 oktober.

Ja idag är det åter måndag. Skruttan ligger och sover så gott och behöver få göra det sålänge hon kan. Hon vaknade straxs innan 12 inatt och vägrade somna om förens 2. Så hon  behöver nog alla extraminuter hon kan få för att orka med dagis=/

Idag är det 9 dagar kvar. 9 Dagar tills vi får se bus och hur allt ser ut då. Ska bli så skönt att träffa en barnläkare!

Måste iväg på ikea någon dag=/ Måste hitta en billig bäddmadrass som är 160 lång. Alltså en sån hel. Tycker så synd om skruttan nu som får sova mitt i skarven då våra inte ligger still. Och har testat sova där det är inte roligt=/ Men vill inte ha någon dyr nu då småbarn förstör dom rätt lätt, kissar igenon, spyr, spiller och har sig. Och självklart alla bröstmjölks fläkar.

Idag när skrot är på dagis så är de första jag ska göra att skriva klart mina 5 naturfrågor. Sedan blir det att göra klart samhällen, sedan får man se vad klockan är. Hon borde inte hinna bli mer än 12 då så få hinner ja leta rätt på dom sista orden i religionen. Tänkte nämligen bege mej in på att förklara grundligt imorgon i det.

Nej nu ska ja ta och fundera och tänka lite. är 20 minuter innan skruttan ska upp så är ju ett tag kvar!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du menar 160cm bred? Till eran säng?

Det borde finnas på ikea i alla prisklasser. Har för mig att vi har kikat på en nån gång, men 180.

Blev dock aldrig att vi köpte nån....

2009-10-19 @ 08:46:43
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback