Ny taktik!

Japp idag testar vi en ny taktik då jag bara somnar i sängen. Jag ska andvända mitt skrivbord för första gången på länge haha=) Får bara se hur många timmar jag klarar att sitta upp i stolen utan att ryggen går av.

Sovit dåligt inatt först kunde jag inte somna pga grannarna som sparkade/kastade boll. Tänkte först ringa din bostad idag men thomas ska gå över när han kommer hem. Han somnade jätte tidigt igår så han vart inte störd, och jag vågade inte gå över. Säger inget om barn som leker men runt 23 vill man ha de tyst, eller ha barnskrik och sånt.

Sen vaknade skrot vid 4 och ville inte somna om men tillslut somnade hon om. Hon vart jätte ledsen för hon hade kissar igenom=/ Men det fixade vi bort snabbt och la oss sen tillrätta=)

Nej nu ska ja fortsätta sitta i telefonkö till din bostad. Ska efterlysa vårat låsbyte som dom skulle göra innan sommaren och även badkaret;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback