Riktig bloggtorka idag

Ja idag är en sån dag då jag inte vet vad jag ska skriva. Då allt känns konstigt. Men såna dagar får man ha! här hemma har vi sovit i omgångar idag haha=) Eller först sov jag sen somnade thomas sen somnade thea och då sov även thomas=) Sen väckte ja dom små=)

Förstökt få till skruttans rum idag. Men det är jobbigt=/ inte jobbigt att göra utan i huvudet. alla minnen och allt. Men tror jag kommer en bit på vägen, börjar få till det. Ska bara försöka lista ut vart vi ska ställa hennes 2 hus och brandbil. Hennes ritbord är nämligen fullt med hennes 2 hus och brandbilen står så hon inte ens når den. Ja men på något sätt ska ja få till det. Funderar på att bära in ritstativet till oss. för då kan hon ha sakerna där det står. Men vi får se imorgon då vi ska städa vårat rum också. Ska fixa smågrejer och hoppas på att äntligen få upp alla tavlor.

Sist dom skulle upp började ja och thomas bråka på första tavlan. Han ställde sej nämligen på mitt nya skrivbord som håller 45 kilo med hela sin 85 kilos tygd och förstod inte varför ja ville att han skulle gå ner! Så får nog ta andra tavlor först!

Nej nu ska ja nog ta mej till sängen. mitt huvud gör ont och jag är mätt i magen av musse mackor=) *tack ännu en gång svärmor* haha=) En av dom bästa pressenterna thea fått;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback