Tack UNDERBARA L!!

Ja igår så pratade L och Jag om vad jag skulle göra idag. Jag sa att ja ville ha thea hemma från dagis så jag bara kunde gosa och känna totallycka men kunde inte göra så mot henne så det ksulle antagligen bli att ligga i sängen hela dagen. Sa inte så mycket mer om det.

Imorse ringde hon mej och vi pratade ett bra tag. Hon och acke gick ut o gick och helt plötsligt hör ja hur hon kliver på bussen. säger då att hon och acke är påväg hit!! Acke har aldrig åkt buss förut kan också tilläggas.

Så underbara L åker hit med Acke för att jag inte ska vara själv och ligga i sängen hela dagen. Kan lova att jag behövde detta. Sen fick vi ner lite grejer i förådet och några fler tavlor upp haha.

Super tack L för idag!! Så oroligt lycklig för att du kom! Behövde detta riktigt mycket.

Frågar man Thea vad hon heter nu så svarar hon Thea harlotte. "Thea Charlotte heter hon;)" Så stolt jag blir =)

Mina tankar snurrar fortfarande i 180 om allt. Känns jobbigt men måste ta mej igenom detta för att orka med resten av tiden. Tiden tills han ska komma till oss förhoppningsvis. Måste klara alla tankar.

Är så otroligt tacksam över dom som visat att dom bryr sej på riktigt och verkligen finns här! Skriver mera tankar ikväll nu ska ja ta skruttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback