Thomas Syster yster

Japp dit ska vi åka idag, har velat åka länge men nu när de vart som de vart med ekonomin tills på torsda så har vi inte tagit oss upp. Men nu idag kommer vi ta oss upp. Ska hämta vinterdäcken hos mamma nu och sen far vi=) Men ja jag är INTE glad över resan i bilen. Har redan ont=/ Imorse tog jag mig inte ens upp ur sängen först=( Gjorde ont varje milimeter jag rörde kroppen. Men efter mycket om och men och många svängar hit o dit kunde ja gå på toa.

Hoppas detta ger med sej snart. Vill verkligen inte ha ont mer. Men får ju något bra ur det hela.

Insett att jag äter för mycket alvedon nu =/ Måste försöka ta mej igenom kvällarna utan. Kan inte vara nyttigt.

Japp men nu ska ja ta och klä på mig och ta fram en tjockare tröja till thea och leta kläder så vi kan ha på oss där uppe. Så skriver ja när vi kommer hem=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback