Torsdag 29 oktober

Ja idag är de torsdag igen vilket innebär ny vecka för mej. v25 hoppas tiden fortsätter i denna takt!

Inatt sov skruttan i sin säng hela natten igen. Man märker hur bra jag sover dom nätterna, mest då hon vill ha vällingen innan vi hinner lägga oss. Så jag vaknade att hon ropade pappa nu kvart i=) Det märks inte att det alltid är thomas som hämtar henne va;)

Nu ska snart skruttan på dagis=/ Hade helst haft henne hemma med mig idag. Men kan inte vara så mot henne.

Vi fyllde i theas papper för julen igår. Hon kommer få 3 underbara veckors semester med mamma=) Thomas är nog ledig alla röda dagar också. Men måste kolla hur allt ser ut då.

Mina tankar höll sig borta inatt. Är glad att jag fick sova. Igår när jag la mig för att sova hade ja ont i hela kroppen för jag var utmattad. SÅ dessa 7 h ja fick inatt behövde jag.

Idag ska ja pyssla på lite hemma, måste kolla vad som saknas till maten imorgon. Ska nämligen ha middagsgäster. Thomas mormor och morfar kommer. Även hans mamma och stefan. Får se hur hans syster gör men förstår om hon inte kommer just då det är så sent, hon har barnen och dom ska handla mat! Men vi får se. Kommer bli fullt hus om alla kommer. Måste kolla så jag har stolar haha=) Men de vet jag att ja ska ha=)

Nej nu blir det att fixa skruttan för dagis så vi kan gå dit=)

Kommentarer
Postat av: sara

Skönt med lite sömn, kroppen behöver det.

Skall man fylla i sånt?

2009-10-29 @ 11:07:32
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback