vem är det där? -Thea vet inte det

Ja det är ganska skrämmande endå=/ sitter och håller på och klistrar ihop bilder till Theas pärm på dagis. Släkten ska vara där i oc även dom som betyder mycket för Thea. När vi nästan var klara så tog vi ock gick igenom den.

Vi pekade och hon svarade.

Jag: vem är det? *pekar på hennes farmor*
Thea: Farmor
Jag: vem är det? *pekar på acke*
Thea: acke bus
Jag: vem är det? *pekar på mormor*
Thea: Mormor
Jag vem är det? *peker på morfar*
Thea: Morfar.
Jag: Vem är det? *Pekar på farfar*
Thea: Thea vet inte det.
Jag: vem är det? *pekar på seb*
Thea: SEB!!

Där fick vi det bekräftat. hon vet inte hur sin egen farfar ser ut. Har försökt att visa henne bilder på honom och sånt då vi aldrig träffar han nästan. Vi fortsatte sen med att förklara vem det är men nej thea vet inte det var allt hon sa. Hittade fler bilder på honom men ingen framifrån och ingen bild visste hon vem det var på. och endå träffade hon honom för 1 månad sen då thomas stannade där.

Det är skrämmande för mej hur man kan göra så mot sitt barnbarn. Och framförallt sitt Barn. Tror thomas innest inne fortfarande sitter och väntar på att han ska komma och hälsa på för i Juni sa han att han skulle det. Komma med husbilen.

Fy detta får mej att må så dåligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen=/ Lider mest med Thomas. Förstår att han tappar intresset själv att höra av sig dit.

Kommentarer
Postat av: Sassa & Seb

svara hon: Seb på kortet som hennes farfar var på? Eller miss uppfattade jag ?



=/ Stackaren, måste vara besviken.

2009-10-04 @ 20:01:37
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback