Vilken mamma jag är!

Haha ja ibland måste jag dumförklara mej själv. Igårkväll la Thea sig 19 men somnade inte förens 20 men det var utan skrik så hon hade väl bara en dag då det var svårare att somna. Hon brukar alltid komma in till oss på nätterna sedan  och oftast vakna på kvällen en gång för att få nappen o somna om. Men idag vart det inte som förut.

Hon vaknade inte något igår kväll. Men när ja slog igen ögonen vid 00 hörde jag hur hon gnällde till så tänkte nu kommer hon nog snart. Somnade och sov SÅ skönt. vaknar 06 av thomas väckarklocka. Frågar vart thea är och han svarar i Hennes rum! Hon har alltså avverkat en till hel natt i sitt rum och säng. Det börjar bli fler och fler såna nätter nu vilket är SÅ skönt. Men då är ju ja som ja är så ja frågade om thomas kunde gå in o kolla till henne och det gör han;) Men då vaknar hon haha. Så 0610 imorse väcker vi upp thea för att JAG vill veta att hon sover hahaha. Tror ja måste sansa mej nästa gång haha=)

Nu är thomas på praktiken vilket det verkar gå väldigt bra för honom. Han träffade sin handledare igår och det som jag funderat på fick ja bekräftat. För det var prat om att skriva slutdatum i Februari på honom på denna praktik, men på papperen som kom stod det bara till 16 december. Men det är AF som skrivit det datumet och inte det i Feb som var tänkt. Så Hans handledare  skulle  prata med hans handläggare och se om de blivit någon miss någonstans. 

Thomas var så stor igår då han kom hem och berättade att dom är jätte nöjd med honom där han är och vill ha han där till i februari=) Denna praktik behöver han även om den inte leder till jobb. Han behöver den för att få tillbaka lusten igen!

Nej nu ska ja o thea göra oss helt klara för dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback