Bestämt mig

Ja nu har jag bestämt mig. Kommer inte följa med uppp till Monica och lämna Skrot. Tycker det är så jobbigt då hon ska sova borta haha. Så säger hejdå till henne hemma och thomas åker upp. Då slipper hon  ha en mamma som är ett nervvrak och bara vill gråta haha.

Tror verkligen jag måste försöka skaffa barnvakt på nätterna lite oftare..

Vet att allt går bra och litar på dom där uppe. Men är endå separationsångesten. Vet att hon hade det SUPER bra sist och kommer ha det lika bra nu och inte bättre då hon börjar bli större och förstår och är med på ett annat sätt.

Men det blir bra. Ska åka med L och handla när dom åker tänkte ja så jag tänker på annat. Blir paradisbadet imorgon=)=) HURRA vad roligt.

Vet inte hur mycket mer jag kan upptadera idag. något inlägg till kommer det bli med bilder. Men sen får jag se då vi ska ha en kväll utan datorer ikväll=)Undra vad man ska göra utan skrot haha=) Är så van att ha kvällar och allt uppbyggda efter hennes rutiner haha=)

Undra vart vi ska äta idag. Thoms vill på jops men vi får se. Måste bestämma oss snart. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback