Besviken på klädbytardagen.. Julklappar inhandlade

Ja jag vet inte om det var kaous och oordning just denna gång eller om det bara var jag som inte var sugen. Hittade inget alls nästan och hade ingen ork i kroppen alls. Men hittade iallafall lite.

Sen vart de birsta. hittade äntligen en mikrofon till thea. Hon är helt kär iden. Sitter och sjunger o sjunger i sjunger! så underbart söt. Hon har verkligen intresset för dans och musik=)  sen hem efter det=)

Köpte även theas julklapp idag. En gitarr i barnstorlek. tror hon kommer bli helt överlycklig. Hon älskar att spela. så fort vi är hos hennes farfar ska hon spela och såfort vi gått förbi dom vill hon spela. Så nu köpte vi den. Var inte så dyr som tur var.

Vart även tröjor till thomas. 3 st tjockare så nu har han massor, men behövs nu i praktiken och då jag lånar dom;)

Ååkte ner på stan och skulle äta på bite line, men med en dotter som inte är på humör så gavs det upp ganska fort tyvärr. ville verkligen träffa emelie.

Vart lite bebiskläder handlade. Men nu har ja sagt att ja köper inge mer förens den som bor där kommer ut=) dressen ja vill ha fanns inte i butik så är bara den ja ska beställa innan det är helt stopp. Då har vi start garderoben. sen behövs inge mer då. utan får ta det sedan. Allt eftersom=)

Nej nu ska ja slumra någon minut så ja orkar med kvällen, blir mys hemma när skruttan somnat. lite ost o kex o sånt=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Halloj ! :)

Jag var också på klädbytardagen i Haga..

Blev också besviken tyvärr :(

jag köpte endast ett plagg.. en skjorta till Arvid.



Dock så var det mkt bättre ordning här än vad det var när vi var på Vibackeskolan för några veckor sedan...



Hej hej

2009-09-26 @ 18:53:43
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: M:

Vart hittade ni gitarren?:) Emanuel älskar också att spela och sjunga så ja tänkte köpa en sån till honom med:) Han har bara en ukelele nu men skulle vilja haft en riktig gitarr :)

2009-09-26 @ 23:33:01
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica

vissa är ute i god tid ser jag och jag som tyckte jag var ute i god tid med julklappar

2009-09-27 @ 11:59:36
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback