En lång dag har nu lidit mot sitt slut

Ja en lång dag med mycket svenska är nu snart slut. Har 2 uppgifter kvar sen är all svenska klar. Tänkte göra dom ikväll men då jag hade en skrot med massa magproblem=/ Hon vägrar bajsa i blöjan och nu när hon är hård blir det ett väldigt spring på toa. Men det är det värt!

Ieftermiddag har vi inte gjort något alls. Fick främmande nu på kvällen vilket ja inte var beredd på haha=) Men är trevligt att prata.

Ikväll så har jag gjort något det var länge sen jag gjorde. Jag har en tvrummet kväll haha. Jag bor typ i sovrummet på kvällarna men nu har jag suttit här ute sen 19 och ska se klart lyxfällan här ute sen blir det plocka i disken då den som står i äntligen är kall nog haha=)

Trivs så bra i lägenheten nu=) Börjar komma i mer och mer ordning. Börjar bli mer nöjd med hur det ser ut. Men det jag är mest nöjd med är vardagsrummet=) eller ja inte möblerna men med att vi tog bort bokhyllan och allt i den för nu är det mycket enklare att hålla snyggt. Nu vill jag ha nu soffa och tvbord bara haha sen är jag kanske nöjd=) haha.

Sovrummet börjar arta sig riktigt=) nu ska bara det sista bort, tavlor upp och min bokhylla ska fixas en gång för alla=) Undra om man ska göra det imorgon=) Är ganska lätt om jag bara tar mig orken=) haha

Badrummet måste vi handla massa till. Eller nej inte massa men förvaring. Vet bara inte hur man löser förvaringen där inne.

Nej nu ska ja sluta babbla lägenhet=)

Höres imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback