En snabb tur till Linda

Ja efter maten vart det en snabb tur till Linda. vi åkte dit och fikade. tårta och bullar=) Mums. Bokade även tid på en verksta i morgon med en abs broms sökning. Tyvärr insåg jag nu när jag kom hem att det krockar med mitt läkarbesök=/ så kommer få åka dit ensam=/ Hatar läkaren själv. Men det går iallafall.

Det som  har hänt idag är inget jag kommer dela med mej av här. Dom som måste veta kommer få veta men det är inte många. Insåg iallafall en sak som jag inte sett förut med en människa. Har blundat länge men nu gick det inte att blunda. Gick inte att inte se längre. Men det ska ja ta mig igenom.

Nu blir det att lägga sig i sängen och ta med sig papperen om demokrati och läsa lite. är så otroligt dåligt påläst så kan inget alls om det och nu ska ja ta ställning till det. nu vart texten konstig då jag kom åt någon knapp på datorn. inte bra med en ny dator.


Imorgon har jag en fullspäckad dag. Läkaren kl 10 stan 12 träffa Linda 14 och vara på birsta vid 18  som det verkar. Är mammafika då=) om det nu blir av vet hur det brukar vara=)

Får se in vi tar en myskväll framför en film ikväll också. Ha de super

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback