Första uppgiften klar!

Ja nu är min första uppgift på allmänna linjen distans klar! det var att skriva om sig själv och massa sånt. skulle bli minst 1 a4 och tror jag skrev drygt 1. Haha det var så roligt att bara skriva.

Nu tänkte jag ta mej in i duschen och sen blir det till att fortsätta med något annat. Måste bara komma på vilket ämne jag vill göra nu=) lutar åt att jag tar skit demokrati så jag har det gjort då det verkligen inte är min sida. Kan inget om det så innan jag tar ställning så måste jag läsa på massa om det. Fick som tur är en bra länk igår som det står massa om det på. Sen har jag min bok också. SÅ det ska nog gå bra.

Min sjukgymnast skulle ringa upp mig idag angående min rygg. känns skönt. Hoppas på att få en snabb tid. Går inte att ha det såhär=/ Men är riktigt glad att jag köpte den bärbara datorn. För nu kan jag ligga i sängen och göra allt. har mina böcker på thomas sida och jag och datorn på min sida. Så det känns skönt att inte skolan kommer i andra hand iallafall.

Ska åka bort med datorn till pappa någon dag nu så han får hjälpa mej med office eller vad det heter. Har bara en prov version nu så om 23 gånger kommer jag stå utan haha=)

Nej nu ska ja sjunga låten som kom på radion sen blir det duschen innan jag fortsätter=) Ha de super

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback