Halva dagen har gått=)

Ja halva dagen har gått och jag skulle kunna sova haha=) Men det är MÅNGA timmar kvar innan jag ska sova=) Ska försöka se en film ikväll.

Haha nu går pottfasonerna av sig själv! Är så glad! Hon har blöja när hon sover så nu när han vaknade klev hon upp lekte lite sen försvann hon såg hur hon tog av sig blöjan. Sen kommer hon tillbaka då har hon varit och både kissar och bajsat=) Hon är så duktig=)

Frukosten imorse var en hitt! Är så kul När hon äter. Hon är jätte dålig på att äta frukost. Nu åt hon nästan hela mussepigg mackan och det är ju endå 2 rostade mackor=)

Nu har thea sovit och vi har städat. Haha alla rum utom sovrummet och badrummet är klart som vanligt=) Är så glad att vi börjat hålla ordning haha=)

Nu i eftermiddag vill jag he upp lite tavlor, eller så sitter jag och pekar vart dom ska vara haha. Jag får alltid underkänt när jag ska sätta upp tavlor haha=)

Imorgon blir det farmor på förmiddagen och sen surströmming på eftermiddagen=/ Jag ska äta kött istälellet tänkte jag=) Har ju 3 burkar surströmming i kylen som måste ätas upp haha=) Tur grannen är snäll och kommer ner och äter med thomas=)

Nej nu ska ja ta och fixa tavlor=)  Men först lite bilder=)

Bjuder på mej med frisyren;)



Hmm osten var krånglig




Sen var jag en sån dålig mamma så jag andvände datorn som barnvakt när jag städade. Ja jag vet man ska inte det.



Jag tycker verkligen om skruttans hår=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback