Halvvägs!

Ja precis idag är jag halvvägs gången! Bara 140 dagar kvar nu. Ska dessa 140 dagar gå lika fort som dom första 140 så kommer jag snart ha en bebis här hoppas jag! Känns så underbart. Magen börjar växa i lagom takt, sparkarna kommer mer och mer. Inget skulle kunna vara bättre just nu! Jo att jag inte hade ont o fogarna konstant.

Igår hamnade jag uppe hos grannen på kvällen. Trevligt hade vi. synd det blir så sällan bara=/ Men får försöka ändra på det.

L och F ni finns i mina tankar! Hoppas detta ska bli så bra som möjligt! Finns här!!

Ja idag blir det ändrade planer. skulle in på stan och plugga med Linda. Men nu ställde vi in det istället. Så nu blir de nog bara en lunch i stan=)

Har inget att skriva mer än att jag fick en lika bra lämning idag som igår! Vinkar och sen är de bra. Men märks att hon ska kolla på ALLT när vi går. den promenaden som jag går på 5 min själv max tar minst 15 min att gå för oss på morgonen. Hon ska lukta på alla blommor och kolla på stenar och ja allt. Men hälde att det tar 15 min och vi kommer fram utan bråk och lyft än att vi ska bråka och ta oss dit på 5 min haha.

Nu vill jag ha första snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback