Har jag några nerver?

Ja känns som allt i min kropp har krypit ut på utsidan haha=) kan inte koncentrera mig på något alls haha.=) Läntar bara 5 timmar framåt. Vill inte veta hur jag blir om några timmar. Haha Som jag ska till N igår på msn tur hon slipper prata med mej där idag på förmiddagen=) För jag lär inte  vara rolig att prata med.  Mer ego än vanligt.

Blir en fullt upp dag mellan 12-15. för 12 ska vi hämta hem skrot från dagis och lägga henne i sängen direkt så hon får sova hemma. Senast 13.15 behöver vi åka till Linda med henne. För att sedan fortsätta ner mot stan där vi ska vara 14.15 och då ska man ha hunnit fixa parkering och allt. Men tror dagen kommer gå fort=) Sen direkt efter UL ska vi åka och hämta skrot hos Linda igen.

Nu på förmiddagen så ska jag skriva klart mitt vatten helt och publicera det. Sen tänker ja inte plugga förens i eftermiddag igen haha=) Ska passa på att städa lite. Jag är alltid på bra städhumör när jag väntar på något som ska hända.

Nej  nu överger jag er. får se hur många gånger jag kommer skriva innan ja åker men annars upptaderar jag direkt när ja kommer hem!

Snart ses vi igen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback