Idol snart=)

Ja idag blir det idol. eller om några minuter. kom på att jag har chips dip och dricka hemma. blir vårat myspys såfort thea har somnat. hon hade somnat men vaknade upp igen så nu försöker han på nytt.

Fick nästan klart allt på uppgiften. Så skönt! Nu blir det svenska hela dagen imorgon tror jag. eller om jag tar 50% svenska och 50% engelska imorgon och på torsdag=)

Nu är det 2 veckor tills jag varit på Ul. Insåg att jag går in i v 18 på torsdag. Vart tar veckorna vägen? Känner mig inte gravid. Eller jo fogarna har jag men dom känner jag även fast jag inte är gravid. Sen har jag ju små sparkarna men dom kommer ju inte hela tiden.

Nej nu ska ja fixa fram allt innan idol

Tack älskling för allt du gjorde idag. Det uppskattar jag så grymt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback