Livet gör ont ibland

Ja så känns det idag. Jag har hur mycket planer som helst för dagen men ryggen mår skit så lär inte bli jätte mycket gjort. Skrot är hemma från dagis  då hon har sina lediga dagar=) Thomas håller på att försöka få tag på HSB innan 11 skulle han få tag på henne. Så får vi se vad hon säger. Hoppas på att hon säger ja självklart kom hit då och då så pratar vi mera. Men vi får se. Kan lika gärna få ett nej.

Igår kunde jag inte somna=/ Låg bara och funderade och vände mig. Jag tycker inte om när inte saker går ihop i mitt huvud. Men det löser sig nog snart.

Imorse fick vi sovmorgon=) Skrot vaknade 06 och kom in till oss. Sen somnade hon om direkt. Jag och thomas vaknade av thomas väckarklocka nu 08 och då vaknade skrot också när vi började röra på oss. Sötnosen=)

Pratade med E igår och nu behöver dom inte bilstolen längre. Ska fixa så vi kan träffas så vi får hämta den då. Sen får vi se när Den andra hör av sej så får jag göra mitt val då haha=) 2 stolar är alltid bra att ha men man ska ha plats bara. vi har 2 stolar till thea också. Så extrastolar är bra för mej som inte har körkort men ofta åker med andra bilar. Är så glad att vi får en med bas denna gång=) Eller får vi köper=)

Haha Nyss sprang Thea med en väldig fart in till vardagsrummet. Hon är helt galen i bilar, bussar, traktorer, motorcyklar och  gräsklippare=) Och just nu klipper dom gräset här ute=)  Är roligt att se henne för hon är inte en tjej tjej som bara tycker om dockor, hon är inte heller en pojk pojke som bara gillar fordon utan hon är verkligen en blandning av båda=) Prec så som jag ville ha det=)

Nej nu ska jag försöka klä på mig. får se om jag får på mig byxorna eller om thomas får hjälpa mig=/ han har fått gjort det mer och mer nu=/

Höres sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback