Matte testet får ligga på bordet

Ja matte testet får ligga på bordet tills imorgon. Är för trött nu märkte jag. ALLA siffrar bara snurrar i huvudet och jag ser ingen logik i något alls. Haha. Hatar att köra fast på 1 tal. Men tur ja kan fortsätta imorgon=)

Nu ikväll har jag bara legat här i sängen. Har så nedrans ont=/ Inte roligt alls. Thomas tog på mig byxorna förut när jag skulle på affären. Nådde inte ner till fötterna med armarna utan att jag vek mej dubbel. men chokladen skulle jag ha. Ni kan tänka er hur sur jag vart när den inte fanns kvar=/ Suck. Haha.

Imorgon blir det att låsa in sig i omgångar i sovrummet. Måste hitta ett hållbart schema rätt igenom och inte något som verkar bra. För har massor ja ska göra och har inte så mycket ensamtid förutom nu på kvällar sålänge thomas är hemma. Men kommer han bara ut på en kär praktikplats så kommer det bli mer rutin för mig då jag får mer fasta tider för thea på dagis. Kommer ha massa tid att plugga då. Men har ett tufft år framför mig. Insåg nu att om 1,5 vecka ska nästan ALLT vara klart till första träffen. Så bara sätta fart till 100.

Thomas ska ringa massa mer praktikplatser imorgon. Får se om han får något. Ska ringa sin arebtsförmedlare på Onsdag igen.

Nej nu orkar jag inte vara vaken mer=/ kroppen mår inte bra! Höres imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback