Ny morgon Nya tag.

Ja så känns det nu. Min rygg mår INTE bra alls idag så ska avboka min hårklippning. Kan knappt gå på toaletten och då ska jag sitta still i säkert över 1 timme=( Så får ta den om någon dag/vecka.

Thea är så söt med pottan. 2 kvällar rad har hon kommit och satt sig på pottan och kissa för att sen gå och lägga sig igen. Nu imorse gick hon och satt sig på pottan. Hon är söt=) Och duktig!

Jag ska till sjukgymnasten idag klockan 10 och thomas och thea ska ska gå till siv och gunnar så ska ja gå dit sen när jag är klar. Ska sen leta upp mig en egen tens aparat i affären. dom kostade inte så mycket och det är värt att köpa en tror jag. Inte för jag tyckte att den hjälpte något sist. Men vi får se.

nu ser thea på sina morgonprogram=) nalle phu och musses klubbhus=) finns inge bättre om man frågar henne.


Kommentarer
Postat av: natalie

Tack så mkt! Ska ha i början på April. :)

2009-09-07 @ 18:10:24
URL: http://jennynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback