Tillbaka!

Ja nu är ja tillbaka hemma och ska komma in i vardagen igen med massa bloggande.

Igår var vi ut och åt på jops. Var jätte god mat. enda minuset vara tt dom kom och drog undan tallrikarna kändes det. Man fick inte äta klart typ. eller ja när man tog sista tuggan var dom där. Lite synd.

Sen skulle vi se på film och bara ha de mysigt. Hade tänkt ljus och allt men då filmhyrningen vart strul och vi inte vågade hyra på affären då vi inte visste när vi var hemma idag så vart det det okända. Vi ser alltid det på kvällarna=)

Tyvärr slutade min kväll med att jag somnar 21.15 och thomas straxs efter HAHA. När vi för 2 gången på 2 år har fixat barnvakt över natten så sover vi haha=) Men nu är vi utvilad och har ny energie.

Vill ni ha ett tips av mej? Paradisbadet + foglossningar = ingen bra kombination! Haha. Jag var förberedd på det och har satt mig själv där just nu men det gör ont. hade ju så kul då killarna skulle komma ikapp oss i gummiringarna men inte lyckades så då vart det att man fick springa upp massa. Haha men sista gångerna tror jag det var jag som ville upp mest;)

Sen stannade vi på dollar i härnösand på väg hem-. Något roligt hände då. Jag skulle köpa sudd. hittade 2 för 10 eller 6 för 20. tog mina 2 för 10. DÅ hittar jag en korg där det är 10 st för 10 kr. haha självklart bytte jag.  Så nu kan jag göra många fel!

Ska ta och fixa iorning allt här hemma nu och vika tvätten klart som ja började med igår

skriver säkert sen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback